FAQ

Hoe werkt een all-inclusive arrangement?

Bij Restaurant Delight weet u altijd waar u aan toe bent. U betaalt namelijk één prijs voor alle wereldgerechten die we voor u bereiden, inclusief drinken. Daarvan mag u zoveel proeven als u zelf wilt. U betaalt namelijk niet voor wát u eet, maar voor de tijd die u bij ons bent! Om de tarieven en wachttijden aantrekkelijk te houden, maakt restaurant Delight overigens vooraf één rekening per tafel op.

Kan ik ook een arrangement voor 1 uur reserveren?

U kiest bijrestaurant Delight voor arrangementen (alle gerechten en dranken) vanaf 2 uur. Hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk. U betaalt namelijk voor de tijd die u bij delight verblijft en niet voor wát u eet. Uiteraard kunt u wel korter blijven dan het door u betaalde 2-uurs arrangement.

Ons gezelschap wil een 3 uurs-arrangement. Nu vertrekt 1 persoon eerder en wil een 2 uurs-arrangement, is dit mogelijk?

Het is alleen mogelijk om één type arrangement te boeken, wij hanteren namelijk de gereserveerde tijdsduur per tafel. Een persoon kan wel eerder vertrekken of later aansluiten bij uw groep als er vooraf is betaald voor het geselecteerde arrangement.

Ik eet niet zoveel, kan ik dan ook korter reserveren?

Ook als u niet heel veel eet, of alleen bij het gezelschap wilt zitten geldt: u rekent af voor de tijdsduur die u bij Delight aanwezig bent (minimaal een 2-uurs arrangement). U bent van harte welkom om te komen genieten van alles wat Delight u te bieden heeft!

Kunnen wij langer blijven dan het betaalde arrangement?

Bij beschikbaarheid is het mogelijk om langer te blijven. Ook hier geldt: u betaalt voor de tijdsduur die u bij Delight aanwezig bent. Voor slechts € 5,- per uur (of een gedeelte daarvan) kunt u blijven natafelen.

Wat zijn de mogelijkheden voor een groep?

Restaurant Delight is uiterst geschikt voor groepen. Reserveert u tijdig, dan kunnen wij passende ruimte voor u garanderen. Komt u voor een speciale gelegenheid en wilt u specifieke wensen doornemen, neemt u dan gerust contact met ons op: 0251 – 23 31 97. We maken er graag een geslaagd culinair moment van!

Kunnen wij afzonderlijk afrekenen?

Wij maken één rekening op per tafel. Hierdoor is uw wachttijd aan de receptie zo kort mogelijk. Bovendien kunnen wij de prijzen op deze manier zo aantrekkelijk mogelijk houden.

Kan ik bij jullie op rekening dineren?

Bedrijven en instellingen die ingeschreven staan bij de KvK kunnen bij Delight op rekening dineren. Hiervoor hanteren wij de volgende voorwaarden:

  • Geldig legitimatiebewijs + bijbehorend visitekaartje
  • Getekende betalingsvoorwaarden (deze krijgt u bij binnenkomst overhandigd)
  • Getekende kassabon
  • Administratiekosten € 10,-

Is reserveren verplicht?

Om teleurstelling te voorkomen is het aan te raden om vooraf telefonisch te reserveren. Daarmee bent u verzekerd van een tafel.

Ik heb een allergie/dieet, kan ik terecht bij Restaurant Delight?

Geeft u bij de reservering of bij binnenkomst aan wat uw wensen zijn (suiker-, koemelk of glutenvrij, vegetarisch of een specifiek dieet). Onze gastheer of –vrouw laat u graag zien welke gerechten passend zijn. Er is voldoende keus om een culinaire wereldreis te maken.

Hoe betaal ik gedistilleerde consumpties?

Voor gedistilleerde consumpties kunt u zich wenden tot de bar, daar schenkt een medewerker uw drankje uit. Onze medewerkers informeren u graag over de mogelijkheden.

Kan ik met mijn kinderen ook terecht?

Bij Delight genieten kinderen van een ruime keus aan (kinder-)gerechten. Het Grande Dessert Buffet is ook een waar feest voor kinderen. Zijn de kinderen klaar met eten, dan kunnen zij zich vermaken in de ruime kinderspeelhoek.

Waar kan ik parkeren?

Bij restaurant Delight treft u ruime gratis parkeermogelijkheid aan.

Hoe kan ik bij restaurant Delight betalen?

U kunt bij Delight met pin of contant betalen.

Mijn vraag staat er niet bij:

Stuur ons een mail: info@restaurantdelight.nl en u hoort op korte termijn van ons!

background